Divinity: Original Sin
داغ ترین تریلر جدیدترین بازی ها با بهترین کیفیت
تبلیغات
تاریخ : پنج شنبه 20 شهريور 1393
نویسنده : امیر حسین

Divinity Original Sin یک بازی ماجراجویی RPG است که شما را در داستانی بسیار زیبا قرار می دهد . نسخه های آزمایشی و ناتمام بسیاری از این بازی منتشر شدند و بسیاری در انتظار نسخه نهایی و اصلی این بازی بودند . اما در نهایت امروز تیم ریلودد موفق به کرک این بازی و انتشار آن برای علاقه مندان به این سبک و بازی شد . این بازی به صورت Open-World منتشر شده است و شما می توانید گیم پلی های بسیاری را تجربه کنید و در هر کدام از آن ها با توجه به آن چیزی که در ذهن دارید برخورد کنید . شمادر نقش یک شکارچی جوان ولی حرفه ای ظاهر می شوید که به دنبال کسانی است که از جادو های سیاه و بد استفاده می کنند که باعث آزار مردم دنیا شده است . اما تنها اندکی پس از درگیری با این جادوگران خود را در میان ماجرایی بسیار بزرگ تر از ان چیزی که تصویر می کردید می بینید و باید بزرگترین و قدرتمند ترین جادوگران دنیا را شکست دهید .

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: استراتژیک , ماجرایی , نقش افرینی , ,
تاریخ : شنبه 15 شهريور 1393
نویسنده : امیر حسین

بازی کامپیوتر Risen 3 Titan Lords یکی از بازی های سبک اکشن و نقش آفرینی است که توسط Piranha Bytes طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Deep Silver برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . طرد شده توسط خدایان و درد و رنجی از نبرد تایتان ها , تهدیدی جدید در حال ظهور از دل خاک است . جنگجویی شجاع به سایه ها حمله می کند و روحش را از دست می دهد . او سعی می کرد در میان تاریکی که هر روز در حال گسترش است هرآن چیزی را که از دست داده است بار دیگر به دست آورد . برای آنکه بتوانید به پیروزی دست یابید , بایستی پناهگاه ماگ ها در Taranis , جزیره ای که با نام رعد شناخته می شود را پیدا کنید . در نبردها این امکان به شما داده شده است تا بتوانید با استفاده از سحر و جادو با دشمنان خود روبرو شوید . در جزیره رعد معادنی از کریستال های پر انرژی وجود دارد که شما را در این نبرد سخت و نفسگیر از دست دشمنان نجات خواهد داد .


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: اکشن و شوتر , نقش افرینی , ,
تاریخ : جمعه 7 شهريور 1393
نویسنده : امیر حسین

زمانی که اولین نسخه از Dark Souls منتشر شد، رقبای بسیار بزرگی در برابر خود داشت. همزمان با این بازی Dragon Age و Skyrim در بازار بودند ولی با این وجود در پایان سال Dark Souls بسیاری از القاب و جوایز را از آن خود کرد و در بازار نیز به موفقیت چشم گیری دست یافت. بازی Dark Souls یک عنوان نقش آفرینی است و بی شک یکی از سخت ترین این بازی هاست. سازنده بازی بارها تاکید کرده است که چالش و سختی بیش از حد Dark Souls بخش جدایی ناپذیر این بازی است و همین روال در Dark Souls II نیز در پیش گرفته خواهد شد. داستان نسخه دوم بازی در ادامه نسخه اول آن ساخته شده است؛ اگر چه رابطه دو داستان با یکدیگر تشریح نشده است. قهرمان بازی در جهان وحشتناک Dark Souls به راه افتاده است تا شاید بتواند برای نفرین ابدی که بر روح خاندانش نهاده شده، درمانی بیابد و در این جست وجو، با خطرات و سختی های فراوانی رو به رو خواهد شد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: اکشن و شوتر , نقش افرینی , ,
تاریخ : دو شنبه 3 شهريور 1393
نویسنده : امیر حسین

 بار دیگر انحصارها شکست و یکی از محبوبترین بازیهای دنیا برای کامپیوتر منتشر شد. نسخه هشتم از بازی محبوب جنگجویان که در استودیو بازیسازی Omega Force ساخته شده توسط Tecmo KOEI برای کامپیوتر منتشر شد.  نسخه جدید این بازی که انتشار جهانی آن با چند ماه تاخیر همراه بود دارای قابلیت ها و همچنین شخصیت های قابل بازی جدید است ، هرچند این بازی از نظر محبوبیت تنها به کشورهای آسیایی محدود می شود اما به عنوان یک سبک hack n slash جذابیت های خاص خود را داشته و همواره مورد توجه علاقه مندان به بازی های اکشن و مبارزاتی است ، نسخه جدید همانند نسخه های قبلی یک داستان تاریخی از پادشاه Wei, Wu, Shu را روایت می کند که برای برای به دست آوردن کنترل بیش از سه امپراطوری چین تلاش می کند 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: اکشن و شوتر , نقش افرینی , ,
تاریخ : یک شنبه 2 شهريور 1393
نویسنده : امیر حسین

بازی کامپیوتر Bound by Flame مرز آتش , یکی از بازی های سبک اکشن و نقش آفرینی است که استودیو Spiders Games سازنده آن بوده و توسط  Focus Home Interactive  برای پلتفرم XBox360, PS3, PC منتشر شده است . بازی از همان اول به شما حق انتخاب می دهد.شما می توانید چهره خود را شخصی سازی کنید دقیقا شبیه به Skyrim.انتخاب دوم شما جایی است که باید خوب یا بد را انتخاب کنید.می خواهید انسان باشید یا اهریمن؟این به شما بستگی دارد.اهریمن توانایی های بیشتری دارد و در یک کلام کار شما را راحت تر می کند اما شاید هنوز هم برخی ها در این دنیا باقی مانده باشند که خیر را به شر ترجیح دهند به هر قیمتی . اما حالا سوال اینجاست . اصلا داستان بازی چیست؟ داستان بازی Bound By Flame از جایی آغاز می شود که تیرگی و تاریکی کل دنیا را در برگرفته است و ساحره های شیطانی به همراه هفت Icelords (پروردگاران یخی) این جهان را تحت سلطه ی خود قرار دادند. آن ها ارتشی از مردگان گردآوری کردند و به وسیله ی آن ها قصد دارن تمامی زندگان را طلسم و یا نابود سازند. 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: اکشن و شوتر , نقش افرینی , ,
تاریخ : شنبه 1 شهريور 1393
نویسنده : امیر حسین

 بازی کامپیوتر The Incredible Adventures of Van Helsing II ماجراهای باورنکردنی ون هلسینگ ۲ یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و نقش آفرینی است که توسط NeocoreGames طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است .داستان نسخه اول بازی در مورد یک شکارچی به نام Abraham Van Helsing بود، او به علت در خطر بودن شهر Borgova ، مصمم میشود با Lady Katarina که روح است به آنجا برود و آن شهر را نجات دهد. Lady Katarina یک روح بود که پدر آبراهام یعنی Helsing در آخرین سفر خود به شهر بورگوا او را آزاد کرده بود و در عوض کاترینا وظیفه حفاظت از خانواده Helsing را بر عهده گرفته بود. نسخه دوم بازی که ادامه نسخه اول است را دو کاراکتر نسخه شماره یک بازی یعنی آبراهام وان هلسینگ و لیدی کاترینا بازی می کنند و هم اکنون این دو نفر باید در ادامه تلاش برای رهای شهر بروگوا با انواع خون آشام ها ، گرگ نماها ، ارواح ، شیاطین خبیثه و … بجنگند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: اکشن و شوتر , ماجرایی , نقش افرینی , ,
تاریخ : شنبه 1 شهريور 1393
نویسنده : امیر حسین

تاریخ انتشار: ۲۰۱۴/۰۸/۲۳
بستر های مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: ورزشی
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: (ISO (XGD3
زبان:  ENG 
FW: iXtreme LT+ v3.0 
حجم فایل: ۷٫۵۱ GB

معرفی بازی :

سری بازی های Madden NFL شرکت پر آوازه EA از محبوبترین و بهترین عنوان های ورزشی این شرکت هستند که امسال نسخه دیگر از این بازی توسط این کمپانی منتشر شده است . در نسخه قابلی این بازی که با عنوان Madden NFL 25 منتشر شده بود ضعف هایی مشاهده می شود که این کمپانی در این نسخه که با عنوان Madden NFL 15 منتشر کرده است ، سعی کرده آن ها را به صورت کامل رفع کند که تا حد بسیار بالایی موفق شده است . یکی از بهترین قسمت های این بازی را می توان کنترل شما بر روی بازیکنان دانست . شما به راحتی قادر خواهید بود تا بازیکنان را به هر شکلی که می خواهید کنترل کنید تا عملکرد بهتری را از خود به نمایش بگذارید . همچنین برای راحتی شما زوایای مختلفی از دوربین فعال خواهد بود که می تواند هیجان بیشتری نیز به شما منتقل کند . در این بازی می توانید در مسابقات و جام های بسیار معروف شرکت کرده و تیم خود را به بهترین و قدرتمند ترین تیم دنیا تبدیل کنید .


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: نقش افرینی , ورزشی , ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آخرین مطالب

/
داغ ترین تریلر جدیدترین بازی ها با بهترین کیفیت